מוצרי נייר

השראה והעצמה

 כל המקומות העסקיים שהגעתי אליהם התחילו באיזשהו צורך אישי שלי, בשבילי או בשביל הילדים שלי. כשהתחלתי לעסוק בעיצוב אלבומים והקמתי חנות סקראפ (my punch למי שזוכר) זה היה בעקבות הצורך שלי להכין אלבום מיוחד ליום החתונה שלי ולא מצאתי בארץ מספיק מגוון של חומרים איכותיים. כשהתחלתי לעסוק בייצור קישוטים למסיבות זה היה בעקבות מסיבת יום הולדת שרציתי להכין לנעם ולא מצאתי בשבילה מספיק דברים חדשניים, מקוריים ויצירתיים כמו בחו"ל.
גם את המוצר החדש הזה התחלתי בשביל נעם. נעם כבר בגיל שמגבשים עצמאות, דרך חיים וביטחון עצמי וכדי לתמוך בה ולעזור לה בכל התהליך הזה אני נותנת לה לרשום מכתבים לעצמה בעתיד, מעודדת אותה לרשום רשימות של מטרות, משמיעה לה שירים מעצימים ומתבלת את השיחות שלי איתה במשפטים של השראה והעצמה. באחד הימים, תוך כדי שיחה איתה אמרתי לה שאולי כדאי שאני אדפיס לה כמה משפטים שתתלה על הקיר כדי שיהיו לה תמיד מול העיניים, הדבר הראשון שהיא תראה כשהיא מתעוררת בבוקר והאחרון כשהיא הולכת לישון. כמובן שלא חשבתי שאני סתם אדפיס לה על נייר פשוט את המשפט, אלא לכתוב את זה בצורה מעניינת, לעצב קצת ולהדפיס על נייר עבה. תוך כדי עבודה על העיצובים של המשפטים, חשבתי לעצמי, למה שרק נעם תהנה מהמשפטים האלו? למה שלא עוד הרבה ילדים ומבוגרים אחרים יוכלו ליהנות ולהפנים ולהתעצם אם זה אפשרי

וככה הם נולדו.

6  הדפסים עם משפטי השראה והעצמה בשילוב הטבעת זהב.

המשפטים הם בעיברית כמובן, שזו השפה שהילדים חושבים איתה, וכדי שהם באמת ידברו לכל אחד באופן אישי יש הדפסים בלשון זכר והדפסים בלשון נקבה.

ההדפסים מגיעים בשלושה גדלים 13X18 ס"מ, 20X30 ס"מ, 30X42 ס"מ.

ישנה קולקציה על רקע צבעוני וקולקציה על רקע לבן.

ההדפסים יהיו מוכנים רק ב- 20.12, אבל לי קשה להתאפק ולשמור אותם לעצמי עד אז ולכן החלטתי להוציא את ההדפסים למכירה מוקדמת ובמחיר מאוד מיוחד –
20% הנחה על המחיר הרשום!

רוצים לראות קצת דוגמאות?

תהיי את
תהיי את
פוסטרים להשראה והעצמה
לכי אחרי החלומות שלך
פוסטרים להשראה והעצמה - תחלמי בגדול
תחלמי בגדול

פוסטר להשראה

מזל

קיר השראה והעצמה אישית לחדר ילדים

פוסטרים להשראה והעצמה

כדי לראות את כל הפוסטרים שיש אתם יכולים להיכנס לכאן.

שלכם עם הרבה אור ואהבה,
אליס

להשאיר תגובה

